٢٧‏/١١‏/٢٠٠٦


أنت وحشاااااااااااااااني قوي يا أميرتي بجد أنا مش عارف أنا جاي أقولك كده ليه دلوقتي بالرغم إني قلتهالك كتير بس بجد أنت وحشاني قوي يا حبيبتي يمكن أنا حاسس إني لازم أقولهالك بصوت عالي عشان كل الناس تسمعها و بما إني مش عارف أقولهالك قدام الناس بصوت عالي فأنا هأقولهالك هنا
أنا بحبك قوي و أنت وحشااااااااااني قوي قوي قوي لغاية بكره الصبح كان نفسي أبقي جنبك علي طول عشان أنا عارف إن ده بيفرحك زي ما بيفرحني بالظبط حبيبتي أكيد هيجي اليوم اللي هنكون فيه مع بعض و أوعدك بعدها مش هأسيبك تبعدي عني و لا لحظة حتي و أنت نايمة هأجبرك تشوفيني في الحلم بالرغم إني عارف إنك بتفكري فيا علي طول مش عشان أ،ت بتقوليلي كده بس عشان أنا بحس بيكي قوي يا حبيبتي و أنت عارفه ده كويس قوي أميرتي و حبيبتي و أحلي حاجة في دنيتي أنا بحبك قوي و مش عاوزك تبقي زعلانة مني أبداً ,أنا عارف إني مقصر قوي في حقك بس و الله يا حبيبتي غصب عني أنت عارفه إني هأموت و أفضل جنبك سمحيني بجد يا حبيبتي لو كنت في يوم زعلتك و تأكدي إن ده كان غصب عني و إ،ي لو زعلتك بأكون زعلت نفسي ألف مرة بعديها
بحبك

هناك ٦ تعليقات:

Amira Hassan يقول...

صدقني يا حبيبي انا مقدرش ازعل منك اساسا...انت بجد يا احمد احلى حاجه حصلت لي في حاتي..بحبك

غير معرف يقول...

ya gm3a rabna ye7'leko l ba3d..eh ya 3am fo2sh..manta 7elw aho w romanteco..bs harena tary2a :D
7'effo allah yekrmko mesh na2sa 7asad..feh nas 3andaha fra3' 3a6fy hena :D

shimaa يقول...

eh bs eltsee7 eli ento feeh da, btlo tsee7 lnfsko shwya zy ma 2lt we2am fe nas kteer 3ndha fara3' 3atafy w momkn tnshko 3een hyla ,
Rbna ye7'leko lb3d yarab

غير معرف يقول...

زعل إيه ..إطمن مش قالتلك بحبك ...
:)

sherif gharib يقول...

انا عارف ان ما فيش حد المفروض انه يعلق على البوست ده غيرها بس
بس انا حبيت اقول ربنا يخليكوا لبعض كده على طول
و بعدين يا احمد ساعات كتير بيكون الزعل الصغير ده الفلفل فى الحياه
ربنا يوفقوا
كفايه بقى احسن احسدكم
سلااااام

غير معرف يقول...

أصلا انا ما شوفتش أميرا خالص وقبلت فؤاد مرة واحدة واتنوا الاتنين اجدع ناس قابلتها فى حياتى بالسيرة بس كده ربنا يخليكوا لبعض ويكرمكوا