١٨‏/١١‏/٢٠٠٦

كيف سيعرف الشعب المصري بوفاة الرئيس؟؟؟


أنا مش عارف أنتو رأيكم إيه بس أنا رأيي المتواضع إننا هنعرف
By SMSطبعااااااااااااااا
يا ريت تتدخلوا علي التعليقات و تقولوا رأيكم إزاي الشعب المصري هيعرف ؟؟؟؟؟

هناك ١٥ تعليقًا:

غير معرف يقول...

جامدة جدا أوي خالص فحت و ردم موووووووووووووووت!

أنا عن نفسي هأعرف من حاجة من اتنين ، يا إما من الـgmail
أو من على الـRSS

ونجاملكم في الأفراح إن شاء الله

Amira Hassan يقول...

انا من راي مصعب غالبا هتكون ايميلات و برده طبعا sms ومش بعيد تلاقي خالد محمود رمضان عامل في الدستور موضوع عنوانه

"هل مات الرئيس؟؟؟؟"

We2am يقول...

ana r2yey enna han3rf mn el blog bta3 wa2el 3abbas..w yekteb 3alsowar 7'as llwa3y elmasry :)aw lama tla2y elgrayed el qawmya bt2ol "3ad el r2es salman mn r7lat el3lag fel7'arg"!

أحمد فؤاد الدين يقول...

أصلا الموضوع هيبقي إشاعة عشان كده مصادر المعلومات هتكون غير تقليدية يمكن تكون كل المعلومات من بره مصر عشان عقبال ما يطبخوها في مصر بعدين يعلنوا وفاة الرئيس يكون الرئيس اللي بعديه مات ,يبقي أكيد هنعرف من بره مصر

Aladdin يقول...

ربنا يخلينللنا "الجزيرة" و"العربية" و"البي بي سي" يا ريّس ..احم .. قصدي يا معلم!! فاكر طبعا اللي حصل مع عرفات وقبله الملك حسين وقبله الحبيب بو رقيبة! مش شايف ان كل دول ماتوا اكلينيكياً!! صدفة غريبة مش كده!!

أحمد فؤاد الدين يقول...

أكيد مش صدفة طبعا ده حل رائع لغاية لما الطبخة تخلص يموتوا الريس إكلينيكيا يكون كل حاجة جاهزة عشان التااااااااااااااالي

LAMIA MAHMOUD يقول...

هههههههههههههههههههههه
في الجون يا احمد
بس انا رايي حيعرفوا من خلال الايميلات .. او حنبعت لبعض اللينك بتاع الخبر على المسينجر

غير معرف يقول...

هنعرف انه مات لما نسمع صويت قريب من نفق العروبة!!

أحمد فؤاد الدين يقول...

مش عارف ليه يا جماعة أنا عندي إحساس غريب إن الراجل ده هيخلع قريب قوي
اه دي ممكن تكون أمنية مش إحساس بس خلينا وراء أي أمل

غير معرف يقول...

انا رأيى الموضوع هيبدأ باشاعات لكن طبعا الداخلية هتنفى ده و يقولوا بس تعبان .. شوية و مات اكليكيا لغاية ما الموضوع يتعرف ..

غير معرف يقول...

ياجماعة انا رايي انه لو مات دلوقتي
مش هيقولوا عشان هيستخصروا الوقت المتبقي في فترة الرئاسة
ويعملوا لابنه ماسك لحسني مبارك يلبسه ال3 سنين الجايين وبعد كدة
تيجي الانتخابات ويرشح نفسه طبعا هو وابنه
-متقلقوش لو الدستور بيمنع كدة هيعدلوه-
وقبل ظهور نتيجة الانتخابات
يقولوا انه حسني وهو بيلعب مع سوزي مباراة تنس
سوزي زهقت منه وكانت منفسنة شوية ومش طايقاه
راحت منشنة الكورة فيه موتته
ده يقولوا كدة علي مستوي الوزارات مش للشعب
يعني ده الكلام اللي هتعرفه وزارة الداخلية وبقية الوزارات
تبتدي الوزارات تفكر بقي تقول للشعب ايه
لانها طبعا خايفة علي الشعب لينهار لو عرف ان حسني مات
الوزارات تلاقي نفسها في ورطة وخلصت كل الاكاذيب اللي عندها
مش عارفين يقولوا للشعب ايه
او يوصلوله ازاي
عشان كدة انا بحيي احمد فؤاد الدين لانه بيتعاون مع الحكومة وبيتسائل ازاي هنعرف بموت الريس
عشان كدة لازم كلكوا تساعدوه وتحاولوا تجاوبوا علي سؤاله
انا عن نفسي لما اعدي من ادام بيت حسني الساعة 6 الصبح وملاقهوش بيشرب الكابتشينو في البلكونة زي كل يوم
هحس ان في حاجة غريبة
هبتدي اقلق
بعد اسبوع ريحته هتطلع هخمن انه مات
وساعتها هقلكوا
فممكن تعرفوا الخبر مني ياجماعة مفيش مشاكل
تحياتي لكم ودمتم في رعاية الله
A.A.H

أحمد فؤاد الدين يقول...

كلام جميل قوي يا بوب او يا بوبه انت مين او انت مين ؟؟
A.A.H

غير معرف يقول...

انا كنت هقول اسمي بس خفت عليكوا
لما يعرفوا اني ناوية اقلكوا لما يموت
فيغتالوني
فمتعرفوش ان الريس مات
فقلت اضحي من اجلكوا وامضي حروف بس
لكن طالما مصمم مفيش مشاكل
A.A.H
أميرة هشام

Ana mosh sa3eed. يقول...

well..I knew about the death of Sadat from Radio Moscow's arabic section ( back then it was dar eleza3a alsovieteya ) ma 3aleena....the TV started broadcasting the Holly Quran and then we all knew about it "officially"
so that was in 1981....now we are in 2006....so I think the scene will be a bit different, but in which way.....Just let him die and we will all know ;)

ana mosh sa3eed

واحـــد مـــــن الـنـــاس يقول...

هوا ده بيموت ؟؟؟؟؟